28/2-15

I ett puplikrekord stod vi igår och såg Sverige ta VM-silver. Ahh, vad spännande det var! Det tog ett tag att ta sig ut ur Falun, ca 45 minuter, men efter det rullade det på fint. Oscar kom och hämtade oss i Torsby, då både jag och min mor inte bara druckit oboy, hehe. Dock blåste jag grönt när jag kom hem (vi har alkolås på bilen), så jag kunde bli med och få med bilen hem igen. Det är så galet att jag bara känt den gossen på riktigt i två månader, men nu vet jag inte vad jag skulle göra utan honom. Ja, vänskap är allt en konstig men bra sak.
 
Och på tal om vänner... Ikväll ska två vänner som fyllt 20 år firas! Det blir nog skoj! Under dagen ska jag försöka städa här hemma, då vi ska föra lite här innan vi drar iväg. Men först, innan jag gör någonting mer, ska jag se tjejernas tremil!
 
 
Bilder från Falun igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0