8/12-15


Helgen och början av veckan har flugit iväg. I lördags var vi iväg på min låtsasmorfars 70-årskalas. En trevlig kväll med galet god mat (laxen alltså *emoji med hjärtögon*). Då han bor alldeles vid festlokalen, slaggade vi där över natten... och väcktes 07.00 av att ett alarm drog igång. Inte ens min snart tvååriga kusin var vaken då. Utöver festtillställningar, har jag jobbat. Idag slutade jag fyra och drog raka vägen hem och lagade middag. Ikväll är det mys i soffan som gäller. Jag sippar på glögg med smak av choklad och chili (favoriten) och väntar på att min pojke ska komma hem. Jag she världens aug efter att se på "Sherlock Holmes"-filmserien. Den är en favorit! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0