13/12-15

 
Nästan varje dag förvånas jag över hur vackert det är där vi bor. Nu när frosten lagt sig och solen skiner om dagarna, är det så slående fint där ute. Jag längtar efter sommaren, då man kan fixa ihop en god frukost, ta med sig den ut och sätta sig ute på verandan och njuta av grönskan, värmen och solen. Men än så länge är det vinter. Trots att jag åkte på jobb, hanns det med massvis hemma idag. Sådana dagar är ju för bra. Det blev en god pasta ihopslängd, tvätt och städning undangjort - SAMTIDIGT som jag såg på skidåkning! Snacka om multitasking.
 
Nu ska jag koka en kopp te och landa i soffan med pojken min. Söndagar innebär ju serier, film och mys. Bästa sättet att avsluta en grym vecka på! Kommande vecka handlar om jobb, julstök, klappar och fix inför vår nyårsresa. Jag ser verkligen fram emot att få åka till Tjeckien med min kärlek! Och att resa är ju det bästa som finns. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0