Beautiful


Måndagen gick i ett nafs, och blev inte alls som planerad. Men bra blev den! Jag och syrran drog till Torsby för en lång fika på Wiener. Vi satt och pratade om allt möjligt i en evighet, länge sedan vi gjorde det, men man hinner tyvärr inte alltid med det när man jobbar och "går om varandra".  Vi fortsatte sedan med att uträtta ärenden på byn. Jag är så himla indränkt på inredning nu (finns det ett uttryck som är så ens? Haha). Jag längtar verkligen efter att få flytta till egen lya och dona bäst jag vill! Det finns hur mycket fint som helst. 

Resten av dagen spenderade jag med Oscar. Vi drack lite för mycket kaffe, tog en biltur och avslutade det hela med pannkakor. I morgon är planen att jag ska med mormor och kusinerna till badhuset. Det blir skoj! Ja, denna vecka är rätt bra, om man tänker efter! Gör den bästa av den, mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0