5/8-15



Göteborg bjuder verkligen på finväder! Igårkväll hängde vi länge på hotellrummet, sedan drog vi ut och gick längs avenyn. Vi hade tänkt gå ut och äta, men klockan gick, så till sist fick det bli korv och bröd. Haha, lyxigt. Men det var kul att sitta på en bänk och se folk passera. 

Idag har vi flängt runt på Liseberg. Varken jag eller Linnea är några storåkare. Sanningen är att karuseller ger mig smått panik. Jag skulle aldrig klara av att nykter sätta mig i en karusell som flyger högt och lågt och snurrar åt alla håll. Det pallar jag inte. Men vi åkte ändå lite saker idag, så som Lisebergshjulet och Kållerado. Haha, man åker ju runt i vatten i Kållerado, och då alla som kom ut ur utgången såg skapligt torra ut, vågade vi oss också på den. Men jag såg ut som en dränkt katt när det var färdigåkt... Tur att jag kunde torka i solen! 

Nu fixar vi oss inne på rummet och ska om nån timma dra ut på stan. Vi har bokat bord, så det ska bli härligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0