1/8-15


Det där med "en lugn kväll och lite vin", slutade i "en inte särskilt lugn kväll med en hel del vin". Haha, men det var roligt! Är lite sliten idag, trots att jag sov ordentligt i natt. Jag mötte upp Linn i Torsby vid lunchtid för att catcha up, var över tre veckor sen jag såg henne. Vi var bland annat på loppis och fyndade oss serviser, sedan käkade vi på Fika. Deras ceasarsalla är to die for, så god!! Därefter blev det kaffe och häng ute i solen, då den visade sig en sväng idag. 

Nu är jag hemkommen och det ska bli gött med en kväll med äkta lördagsmys. Det är grått ute, så jag vill bara krypa ner i sängen och se en film och dricka en kopp de. Bara mysa, helt enkelt! Men jag ska även köra lite folk som ska iväg på fest, så lite flänga runt blir det även denna kväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0