17/8-15


Denna lediga förmiddag var en riktig Josefin-förmiddag. Jag älskar att vakna skapligt tidigt, äta frukost i sängen och titta på massvis av serier, sedan fortsätta med kaffe i sängen och mer avsnitt. Precis så var denna förmiddag. Toppen, om ni frågar mig. Detta sker dock inte allt för ofta, så jag värdesätter dessa morgnar högt! Jag slutade rätt nyligen jobbet. Jag flaxar runt bland alla mina arbetsplatser denna vecka (ibland byter jag jobbstation flera gånger om dagen), så hjärnan blir lite kaos. Men omväxling är också kul! Och helgen kommer jag mer eller mindre få vara ledig, det ska bli så skönt. Hänga med familj och vänner och mysa en massa. Får se om även en kräftskiva hinns med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0