Tapas

 
I lördags åt vi, som jag nämt, tapas hos mormor. Det fanns mycket gott att välja bland! Guacamole är ju helt fantastiskt till allting! Gott till bröd, kött, chips, osv. Ja, det är ju bara helt magiskt gott, skulle kunna leva på det. 
 
Jag slutade jobbet vid halv tio i morse. För ovanligheternas skull, var jag pigg när klockan ringde. Jag sover inte alls bra på jobbet annars, sängen är ganska hård och jag är livrädd för att inte vakna av alarmet, vilket resulterar i att jag vaknar stup i kaverten. Men man kan inte bli annat än glad när solen skiner ute! Vid halv åtta igår kväll promenerade jag ute i endast tröja! Vaddå vår?! Bästa årstiden är här, då det börjar bli varmt, jag fyller år, sommaren närmar sig, blommorna börjar blomma. Detta gör mig lycklig!
 
Nu ska jag ta vara på det fina vädret, sätta mig ute i solen, lyssna på pod, dricka kaffe och läsa tidning. Sen ikväll ska jag och en vän dra på en liten utflykt! På riktigt alltså, VÅREN!! ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0