En aning sjuk, samt au pair-info!


Jag vet inte riktigt vad som hände efter att jag kom hem. Jag la mig på soffan för att försöka läsa, men jag kände mig konstigt nog - trots mina 8 timmars sömn - extremt utsliten. Jag gick då och la mig i sängen, där fick jag frossa, smärta i ländryggen, magont (lite varstans, men främst högst upp), blev yr, ännu mer trött, samt jätteillamående. Dum som jag är, började jag googla symtom. Trodde att jag både hade cancer, njursten och Gud vet allt. Mamma kom hem med febertermometer när hon slutade, och den visade 39 grader i temp. Jag har knaprat alvedon, men febern verkar inte riktigt vilja sjunka. Även smärtan i ryggen sitter ännu i. Jag tycker det är lite läskigt att ligga så högt i temp och inta ha några andra förkylningssymtom... Jag hoppas iaf på en bättre morgondag!

Till något roligare nu då! Jag har talat med familjen från Florida via mail, och de gillar mig! Jag tänker inte ta ut nåt i förskott, men som ni vet, tycker jag allt känns jättebra. I morgon kväll ska vi skypa igen! Och vet nk nåt ännu bättre, de vill inte att jag kommer förrän i början av augusti, vilket innebär jag hinner med både jobb och massa kul innan jag flyttar, i så fall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0