Blue cups

 
Fler bilder från i fredags! Kolla in tårtan alltså!! Haha, jag såg en liknande tårta på tumblr, men med en Barbie på istället för en Ken. Då var jag självfallet tvungen upp på garderoben och leta i mina gamla docklåder, och när jag fann en Ken i plast, var jag tvungen att göra denna tårta! Kanske inte den vackraste, men ändå en rätt kul en!
 
Det fick bli en lång sovmorgon idag, då alla krafter tog slut i helgen. Men jag hade verkligen en asgrym helg med vänner, familj och kollegor! Jag har kommit vissa människor närmare, kommit underfund med vissa sker, blvit rik på nya minnen, osv., så det känns skönt med en nystart denna vecka, med en annan, bättre syn på livet! 
 
Jag har varit ledig idag och tagit tag i saker som legat ogjorda. Jag har städat, lagat mat och fixat med mail. Det är skönt när man väl tagit sig igenom de där måsten som oftast känns så tråkiga att ordna annars. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0