6/4-15

 
Gissa vem som skamligt nog sov till 12 idag! Jo, jag... Men jag behövde verkligen detta efter en helg som gått i ett. Det har varit en sådan awsome påsk, att jag inte finner ord. Nu är en ny vecka här med dunder och brak. Jag jobbade fram tills nio ikväll. Varenda dag denna vecka är jag bokad för jobb, och de lediga stunderna ska jag ägna åt familj, vänner, en Karlstads-tripp, samt ett 50-årskalas. Det kommer bli en toppenvecka känner jag! 
 
Jag förstår att ni kanske är lite nyfika angående de familjer som hört av sig, men jag ska berätta mer om det i morgon kväll när jag har tid (eller snarare om jag har tid... ska färga syrrans + mitt hår (haha på tal om detta, en av mina bästa vänner hade ingen aning om att jag egentligen är blond...), samt hänga med en vän imorn efter jobbet). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0