29/4-15 - Shopping och lunch


Vid tio drog jag och mormor till Sunne för att kolla in deras shoppingutbud. Jag hittade en otroligt söt blus som jag ska ta och inviga redan i morgon! Tänk att vi går in i maj på fredag!! Galet. Och snart fyller jag år, vilket är ännu galnare. Efter att ha rusat runt bland affärer, åkte vi mot Torsby. Vi köpte med oss galet goda sallader från Fika och åkte sedan hem och lunchade. Till efterrätt blev det färska jordgubbar. Nu har jag kommit hem och ska sätta mig och läsa. Äntligen har jag införskaffat mig och påbörjat en bok som jag känner ett sug att få läsa i. Grym onsdag vänner! Ikväll ska jag även jobba en snabbis, då en kollega ska på kurs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0