26/4-15

Hello, I am alive! Seriöst, jag har haft det SÅ kul de senaste dagarna. I fredags hade jag hyrt en stuga uppe på Hovfjället, så där blev det en överraskningsfest för min guldklimp till vän som fyllt 20. Skoj kväll! Ska berätta mer och visa er bilder någon annan dag. Och igår vankades det personalfest. Det som skulle bli en lugn, trevlig och rätt tidig kväll, slutade i att jag kom hem 03.00 extremt glad för en toppen utekväll! Aldrig har jag haft det så roligt på Idet som jag hade det igår. I dag må jag vara trött efter helgens bravader, men det är så värt det. Nu är det bara att tagga om inför Valborg! 
 
Nu ska jag ta och dra mig mot jobbet, ett kvällspass väntar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0