2/4-15

 
Vilken kass bloggerska jag är... Bara mobilbloggar, och knappt några inlägg. Har helt enklet haft en liten dipp på bloggfronten, och inte haft så mycket kul att komma med. Men nu ska det bli ändring på det, nu när det är påsk och hela köret!
 
Min syster har gått på lov nu, så när vi vaknat till liv, drog vi två + Lovisa till Torsby för att uträtta några ärenden. Herregud, säger jag bara. Det var folk överallt. Jag hade tänkt hämta ut medicin på recept (magtabletter), men när jag såg den långa kön, vände jag mer eller mindre i dörren. Jag har fått en ordentlig magkatarr, och får helt enkelt minska kaffeintaget och vara snäll mot magen, vilket är lättare sagt än gjort. Anyway, efter handlandet blev det fika framför Gossip Girl i några timmar. Dagen har segat sig fram, trots att vi gjort en massa. Nu är jag i alla fall redo för påsken med allt vad den har att erbjuda! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0