23/4-15


Snacka om grym torsdag! Jag var ledig idag, och det såg jag till att ta vara till fullo! Jag startade med sovmorgon, innan jag drog till Torsby. Väl där väntades en två timmars fika med fina Linn! Alltid lila roligt stt catcha up. Sedan lyckades jag uträtta massa ärenden, besöka banken, handla och hämta ut paket. Under eftermiddagen fixade jag inför morgondagen, då jag planerat en liten kul grej för min grymma vän som fyllt år. Kommer bli skoj!! Jag har bakat tårta och fått undan lite annat som stått på min to do-list. Under kvällningen stack jag hem till Oscar för att provköra hans bil. Ja, han velar angående att sälja den, och jag velar angående att köpa den. Men det lär märkas hur det slutar! Innan jag åkte hem, tog jag och den nyblivna 20-åringen en biltur. Vi hittar alltid massa nya småvägar att utforska. Åh, jag har verkligen otroligt många underbara människor i min närhet, hur i hela friden ska jag kunna lämna dem ett helt år?? Jag fattar inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0