16/4-15


Bästa tidsfördrivet - böcker och tidningar! Tycker det är så himla kul att Emma börjat som hälsoexpert för VR nu, hon kommer ju härifrån byn! Sån himla härlig tjej!

Jag vet inte riktigt vad jag har åkt på för något. Jag sov väldigt dåligt i natt, låg och vred mig på soffan (la mig i teverummet och tok-eldade i kaminen för att slippa frysa), yrade och var... sjuk.  Idag mår jag bättre, men ryggontet och magontet sitter ännu i, men inte i samma utsträckning. Febern har sjungit en grad, men nu börjar svullnad i halsen uppstå. Kanske är det trots allt en förkylning, eller influensa. Men det går nog över! Under kvällen lyckades jag till och med rycka upp mig efter att ha vilat dagen lång. Jag och Oscar tog oss en liten tur med bilen och kikade runt i bygden. Sånt är alltid kul! 

Jag fick dock lite tråkiga nyheter idag. Familjen från Florida mailade och ställde in skype-samtalet, då de matchat med en annan kandidat (så himla trist, de kändes ju så rätt!). Dessutom fick jag besked om att en släkting gått bort. Så ja.. jag har känt mig lite hängig under kvällen, men hoppas på en bättre morgondag. Då tar vi nya tag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0