14.07


Snacka om att jag flänger runt på jobb denna veckan. Är både här och där, samt på helt olika tider på alla ställen. Hjärnan blir lite kaos då, men på nåt vis gillar jag ändå att vara i full gång! Jag ska snart dra till jobbet för att göra natten. En ledig torsdag väntar med andra ord! Tänkte faktiskt passa på att göra något kul med kusinerna då, ifall de skulle vilja det. Håller tummarna för det, för jag har en rolig idé som jag själv vill genomföra!  Nog om det! Jag har hållit på att skicka och läsa lite viktiga mail. På söndag ska jag skypa med familjen från Florida. Så himla kul!! Men det känns ändå så bitterljuvt. Jag vill jättegärna resa och se världen, men att lämna allt här hemma, gör så ont. Ett helt år utan min familj och mina vänner, framförallt de där guldkornen, kommer bli så satans tufft. Jag har sådan ångest över det hela, men jag är säker på att det blir bra till sist.

Nu måste jag kila, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0