13/4-15

 
Lite bilder från i lördags, kameran gick inte direkt varm, men några bilder knäpptes iaf!
 
Efter att ha jobbat hela förra veckan, var denna lediga måndag guld värd! Sovmorgon, serietittande i sängen, småplockande, och bara göra vad jag än känner för. Som ni kanske läste förut, snackade jag med Florida-familjen igår. Satan vilken nice familj! Nu gäller det bara att de också känner att det klickar! Jag ska ska maila dem lite frågor, samt skriva lite om mig själv till dem. Man blir så himla nervös under första samtalet, att man inte riktigt lyckas säga det man vill. Men andra gången man talas vid, brukar gå bättre! 
 
Jag ska nu ta och göra ett städryck i mitt rum, som av någon anledning, ännu en gång, förvandlats till ett bombnedslag. Sedan ska jag laga middag åt familjen, tänkte mig räkpasta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0