Torsdag

 
Hej på er!
 
I dag for vi ner till Sunne en sväng jag och min mor. Mamma hade råkat krympa en av mina tröjor i tvätten, så hon var snäll och köpte mig en ny tröja som ursäkt. Det fick en bli en svart-grå stickad trjö med silvertrådar i. Så mysig att ha nu i höst! Efter det var jag tvungen att invistera i ett nytt minneskort till kameran - äntligen nya bilder! Jag passade även på att ställa mig i kö till iPhone 6. Ahh, det ska bli underbart med ny mobil! Den jag har nu är trasig på så många sät... Icke fungerande kamera, sprucken skärm, dålig att känna av när man tar på skärmen... 
 
Vi avslutade med att åka och rösta. Vi kände att vi inte skulle hinna att göra det på söndag iaf, på grund av mârten (marknad) och jobb. Jag uppmanar all ni som kan, att åka rösta! Det är jätteviktigt! Och alla röster räknas, tänk på det. Nu ska jag ta och vila lite, mitt huvud har inte känts så bra idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0