Intervju med STS

 
God morgon och hej denna nya vecka! Här ovan har ni någa bilder vi knäpte innan vi drog igår ↑
 
Gårdagen var så lång att jag hamnade i soffan med min syster framför teven så fort jag kom hem, och då orkade jag absolut inte uppdatera er om min spännande dag. För jajamen, gårdagen var spännande... och jättebra!!
 
Jag var på intervju igår angående att åka som au pair. Den var mestadels på engelska, men det var inga problem! Engelska var ett av mina bästa ämnen i skolan, och ska man bo i USA i ett år så lär man kunna språket. I alla fall, det hela gick toppen! Nu har papprerna skickats till kontoret i Sverige (jag kom in!), och nu skickas de till kontoret i USA. (de måste också godkänna dem). Aahh..!! Så fort jag är färdig med mitt "au pair room" (där jag marknadsför mig själv bland familjer), så drar matchningsprocessen igång! Det är så kul! Hon som intervjuade mig, hade själv varit i Georgia ett år, och hon hade stormtrivits! Men hon sa att det emellan åt var riktigt tufft. Efter intervjun stack jag och mötte upp en vän som flyttat till Karlstad för studier. Vi tog en fika och promenerade sedan runt i staden. Jag måste komma hälsa på henne snart igen, hon är för underbar att umgås med den där tjejen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0