Good to go

 
Jag älskar volym, och ett tag i livet var mitt hår på en helt annan nivå! Jag skojar inte om jag säger att volymen sträckte sig till skyarna, haha! Men ett tag innan jag skaffade löshår, blev volymen på håret inte lika radikal. Men jag älskar fortfarande volym. Osis+ är en fantastisk volymprodukt, men så upptäckte jag att torrschampo har en fantastisk volymeffekt! För någon dag sedan fick jag hem Isabella Löwengrips torrschampo. Det skulle tydligen ha fått klagomål över att ge för mycket volym. Så då tänkte jag: "Ahhh, dentmåste jag prova!".
 
Doften är kolasås, vilket är kalasgott! Och torrshampot gör verkligen det det ska - håret blir riktigt fräscht! Men volym? Nej, jag blev inte alls imponerad. Det är inte lättare att puffa upp håret mer än vanligt. Men annars är jag nöjd! Ni hittar produkten hos Nordicfeel HÄR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0