En tripp till Karlstad för bio

 
Ganska så spontant hoppade jag, Linnea och Lovisa på tåget när vi alla hade slutat igår. Vi var bio-sugna, så vi åkte till Karlstad. "The maze runner" stod på schemat. En riktigt grym film! Den var som en blandning mellan "Hunger games" och "Harry Potter och den flammande bägaren"... och Katy Perrys musikvideo till "wide awake" (haha, då springer hon ju runt i en labyrint). Vi hann även med två fikor på Espresso House. Alltså, åhhh, deras chai latte, så jäkla god! ♥ Men efter allt det, gick det bara utför. Tåget var ersatt av buss, vilket gjorde att en resa som skulle ha gått på 1 1/2 timme, tog hela 3 timmar. Och jag missade PH - katastrof. Ville ju inte missa Samirs entré. Han är ju för rolig! Men jag såg det när jag kom hem, så då var allt frid och fröjd igen!
 
Nu ska jag och mamma åka iväg på föreläsning, skoj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0