18e September 2014

Förkylningen vägrar släppa, så idag har jag ägnat dagen åt att läsa. Jag lyckades läsa ur en bok jag som försökt kämpa mig igenom i över en månad (gillade den inte, men var ju bara tvungen att få reda på vem mördaren var), men nu tog den äntligen slut. Nu står jag inför det svåra dilemmat: vad ska jag läsa nu? Jag får någon slags panikblandad ångest när jag ska välja en ny bok. Oftast slutar det med att jag påbörjar minst fem böcker innan jag känner "åh, den här boken är rätt!". 
 
Nåväl, jag hoppas på en bättre dag imorn. Igår fikade jag med två trevliga filurer, och då gjorde vi lite planer inför helgen - så nu bara måste jag var kry! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0