Vad jag jobbar med

 
Hej och hallå från en trött Josefin! Efter att jag gick upp vid sex i tisdags, så har jag varit rätt sliten... då jag sover dåligt om nätterna (vill snarare inte sova då, nattmänniska som jag är). Jag har i alla fall nyss kommit hem från det nya jobbet där jag hädanefter kommer att hoppa in som vikarie. Det var så bra! Jag trivdes verkligen!
 
Jag såg att någon undrade vad jag jobbar med, så jag tänkte svara på den frågan. Jag jobbar sedan förra året som personlig assistent. Jag har endast varit på ett ställe förut, men nu har jag börjat på ännu ett. Jag sa alltid förr att jag aldrig skulle jobba inom omsorgen, men nu sitter jag här ändå. Jag är så glad att jag började, för jag trivs utmärkt med det! Får du chansen, bör du ta den! Och det är jättebra att ha på cv:et, då det visar att du kan ta hand om andra människor! Men framförallt är det ett otroligt givande och kul jobb! Jag totaldiggar verkligen mitt arbete!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0