Halloween

 
Oktober må vara en otroligt fin månad med alla vackra färger, men det bästa med den är ändå Halloween. Jag älskar halloween. Det är utan tvekan min favorithögtid. Pumpor, spöken, utklädnader, fester... ja, allt som hör till! En dröm jag har är att få vara i USA och se ett riktigt halloween-firande, att få gå på en gata där de verkligen gått all in. Jag hoppas få vara med om det nästa år!!
 
Men visst ska jag fira denna högtid även här hemma i år! Halloween-fest i Karlstad står på schemat och det kan säkert bli någon i Torsby med. Jag och min syster har lite planer på att anordna en hemma. Det gjorde vi förra året, det var kul!
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Å, hade glömt Halloween! Tur att du påminde mig. Gillar med det. :)

2014-10-06 @ 17:51:46
URL: http://pausivardagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0