Bulletproof Picasso

 
Jag har frått Trains låt "Bulletproof Picasso" på hjärnan. Den går liksom på repeat innanför skallbenet. Nåväl, det hade kunnat vara en värre låt som fastnat! Jag har åter landat hos pappa efter en dag då jag flängt runt lite varstans. Jag och mamma hälsade bland annat hennes vän. Jag passade då på att fotas lite med hennes barn i samma veva. De är så söta de ungarna! Vi bakade (haha, nej det gjorde vi inte, vi fotade så att det såg ut som att vi gjorde det...) och fikade. Trevligt!
 
Nu ska jag kika på "Catfish" som jag inte kunde se förut, då signalen till teven var ur funktion på grund av regnet. Hoppas ni får en bra söndagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0