2:a Oktober 2014

 
"Klart att vi ska ha med kameran, vi ska ju ta jättemånga bilder!!!". Jo, men visst, va. Vi tog endast mobilbilder i Stockholm. Men det fanns inte riktigt tid för att dra upp kameran, allt gick i ett. Den stressigaste stadsresan någonsin! Nästa gång lär det bli lugnare!
 
Vi kom hem igår kväll och fick då en ordentlig måltid i magen som mamma stått och lagat. Vi levde på smörgås i Stockholm... Efter det tittade jag på de PH-avsnitt jsom ag missat och somnade som en stock. I dag har jag en del planer, som att åka till pappa och städa rummet! Jag införskadde mig lite nya grejer som jag tänkte dekorera med där. Ska visa er en otroligt fin ljuslykta senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0