Vilken hårresande historia

 
MEN ÄRLIGT TALAT, HUR MÅNGA FRISYRER OCH HÅRFÄRGER KAN MAN HA INOM LOPPET AV 3 ÅR?!?! Tydligt jättejättemånga. Jisses vad jag har förändrat mitt hår! Från kort page till långt löshår. Från rött till svart, från blont till brunt. Och så lite ombre på det, och även en släng av lila. Herregud, hur kan jag ens ha hår kvar på huvudet? Jag tackar gudarna för min hårkvalité alltså! Nog för att det alltid är vasst och stelt, men det är sällan som det är slitet. Mitt hår tål att färgas, lockas och plattas - men blondering... det går bara inte. Det är därför mitt hår ser ut som ett skatbo nu.
 
Så, vilken frilla är bäst? Saknar både det blonda och det röda håret när jag tittar tillbaks. Och mitt löshår! Åh, jag vill sätta tillbaks det. Men denna gång efter frissan tror jag att det blir som tredje bilden längst ner. Kort, kolsvart hår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0