Mitt au pair room är klart

 
 
Mycket hanns klart igår kväll. Mitt au pair room är färdigt och mina dokument är skickade till USA. Jag måste verkligen berömma STS, än så länge är jag supernöjd över valet av organisation. De svarar en jättesnabbt och är alltid trevliga och hjälpsamma. Redan nästa vecka bör matchningeb med familj påbörjas. Jag blir lite yr av tanken. DET HÄR HÄNDER FAKTISKT, FATTAR NI DET?!? Det är inget löst prat, det är på riktigt. Jag ska till USA och jobba som au pair. 
 
I dag börjar vi dagen med att fira pappa som fyllt år. Därefter drar vi till Karlstad för föreställning. Vi ska se föreställningen "Stört", det ska bli kul! Och ikväll väntas antagligen party med vännerna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0