7/11-14

 
Några bilder från de senaste dagarna!
 
Hallå härliga fredag! I dag har jag varit duktig och gjort klar min film till mitt au pair room. Saken var den att vi redan var klara egentligen. Jag och min syster hade lagt ner massvis med tid på den och fått till den riktigt bra, och det slutade med att den blev 11 minuter lång. När jag väl skulle ladda upp den, upptäckte jag dock att filmen endast fick vara 3 minuter lång... Och då var det bara att börja om på nytt!
 
Men nu är jag färdig med filmen och skall snart gemensamt med min kontaktperson från STS gå igenom mitt au pair room. Sedan ska några papper skickas till USA, sedan ska jag matchats med familj!! Så om några veckor lär jag veta vart jag hamnar i USA.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0