6/11-14

 
Igår låg jag och läste näst intill hela dagen. Åh, jag har verkligen snubblat över en helt underbar bok. "Livet efter dig" är lika fantastisk som John Greens ljuvliga böcker, och det är den bästa komplimang man kan ge en bok. På riktigt alltså. Skitbra. Så bra att jag inte släckte sänglampan förrän halv tre i natt...
 
Efter orolig sömn gick jag upp vid lunchtid. Drömde väldigt konstigt, om massa gamla klasskompisar och att vi alla hade skaffat oss karriärer inom både det ena och det andra, haha. I dag har jag arbetat kvällen. Det kändes som om tiden flög iväg, för nu har jag slutat och kollar på BB, samtidigt som jag internetshoppar. Lite nya, roliga hårgrejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0