27/11-14

Hej på er! I dag har det varit en hektiskt dag, vilket jag verkligen känt av. Har haft svårt att andas och ont i bröstet. Jag vet inte om det beror på stress eller om det är något annat, och som den lilla hypokondriker jag är, tror jag alltid det värsta. Antagligen är jag bara ovan att jobba såpass mycket som jag gör just nu, samt att ha fullt upp även under min lediga tid. Eller så kanske det är något i mitt undermedvetna som ororar mig. Jag avvaktar och ser någon dag innan jag ringer till sjukhuset. Ska försöka ha en mysig förmiddag imorn och umgås med en vän, och på lördag ska jag vara ledig och ha en dunderkul kväll och dag! Kanske gör det susen och får mig att må toppen!
 
I alla fall, jag slutade arbetet vid 16.00 idag och åkte raka vägen på shopping. Mina byxor sprack när jag skulle ta på mig skorna i morse, så ett par nya brallor fick det bli. Efter det storhandlades det inne på Coop, då jag på lördag ska bjuda familj och vänner på trerätters middag innan party väntar. Och sen var det snabbt hem och äta innan jag och mamma åkte på Mary Kay-party. Unnade mig ett nytt puder då det faktikst är löningsdag idag! Lite fina saker är man väl värd när man arbetat? ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0