26/11-14

 
God morgon! En aning trött sitter jag här och dricker smoothie. Jobbet kallar denna onsdag! Jobbar tills 16.00 och ska sedan plocka upp Linnea och låna en bok. Min familj, men även jag, är helt insnöade på attraktionslagen. Det hela är så intressant! Och det funkar liksom, i alla fall till en viss gräns. Därför ska jag läsa en bok om just det. Jag ska berätta mer om attraktionslagen och varför jag anser att den funkar. Det hela handlar mycket om positivt tänkande, vilket jag tycker är jätteviktigt. Negativa tankar bör man slå ifrån sig så fort de når en, även om det är svårt. Detta är något de flesta av oss måste jobba på, för positiva tankar = ett bättre liv! Så försök att se allt från den ljusa sidan, hur jävligt det än är. 
 
Nu ska jag sluta babbla och försöka sätta fart. Vi hörs ikväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0