25/11-14 (marble)

 
Titta vilket fint skal som klär min iPhone! Ett marmor-mönstrat mästerverk!
 
Kommer ni ihåg det där glödande klotet som inte lyst på väldigt länge? Det är just det som lyser nu! Jag vet inte hur det ser ut hos er, men hos mig skiner solen!! När vi var och fikade i söndags så satt vi under en lampa och blev bländade - ett tecken på att man blivit ovan solens strålar, eller haha? I alla fall satte detta solsken guldkant på min tisdag! 
 
Startade min dag med 2,5 timmars jobb.  Höll på att bli försenad då jag inte hittade någon isskrapa - japp, vintern med sin frost och kyla är på besök. Jag har nu runt lucnhtid fixat lite med jobb och beställt klipptid. Snälla hjälp mig, ska jag bara klippa topparna eller kapa det till axlarna? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0