14/11

 
Det bästa med mammas magoperation och viktnedgång är att vi nu kan dela kläder. När jag var till Karlstad i onsdags lånade jag hennes snygga kofta/jacka... och så lånade jag även syrrans fina halsband.
 
God morgon! Här är jag uppe tidigt för en gångs skull! Mitt hår blev inte alls blått, eller jo, lite. Uppe på huvudet skiftar det i några blå nyanser, även i topparna. Annars är jag bara ännu mer lila. Men jag sörjer inte för det! Jag ska ta och uträtta lite ärenden nu. Ska skicka tillbaks ett paket (har fått tag på nyårsklänning, så fin!), ringa chefen och städa. Sen ska jag hämta Linnea i skolan och så ska vi handla. Vi tänkte ha glögg- och "Vampire diaries"-mys ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0