Sunny day


Internetet här på hotellet rent utsagt suger! Man kommer knappt in på något, så därför lider tyvärr bloggen (men det blir mycket bilder och annat skoj när jag kommer hem!). Vi har nyss varit iväg på hotellets buffé och nu ligger vi alla utslagna i sängarna. Solen verkar dra ur en all energi..! Jag är helt utsliten tror jag, för jag som är riktigt lättväckt vaknar inte ens av ett redigt oväder (vilket inträffade natten mot onsdag). Och jag somnar hela tiden. Speciellt på stranden slumrar jag till, och jag märker aldrig att jag har sovit, utan får av mina vänner höra att jag inte gått att väcka på grund av min djupa sömn haha. 

Efter vår vila väntas fest. Det var tydligen inget skumparty, utan färg-party, men vi går kanske på det istället. Annars hittar på nåt annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0