Party until you drop

 
Två party-bilder från i söndags!
 
Oj då, ett inlägg som jag hade fixat verkar ha försvunnit helt... Det jag ville meddela var bara vilken grym sista festnatt det blev i söndags. Så kul! Förferre på balkongen, drink på en bar och sedan massa dans på Grabbarna Grus. Lyckades få två timmars sömn den natten (slockande halv åtta på morgonen hehe).
 
Nu har vi lämnat Spanien för denna gång. Ett bitterljuvt farväl blev det. Jag saknar Magaluf redan, resan har varit bäst! Vi kom hem senare än planerat på grund av en strejk i Frankrike. Istället för att landa kl 15.35, landade vi 17.00. Det är skönt att vara hemma, men som sagt, jag hade kunnat stanna längre. Jag har umgåtts med familjen en sväng, men nu har de lagt sig eftersom de jobbar imorn. Jag själv ska ta en ordentlig sovmorgon! Det har jag längtat efter att få göra i två veckor nu! Vi hörs imorn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0