Ljuslykta

 
Är jag i Spanien så måste jag i stort sett in på Zara Home. Alla deras inredningsprylar är så vackra! Jag vill verkligen ha allt. Men tyvärr skulle det bli alldels för tungt om jag handlade på mig en massa, så därför får man välja en eller några få saker som inte allt för tunga. Zara Home finns i Sverige med, men priserna är ju betydligt trevligare i Spanien än här, då Zara är spanskt.
 
Denna gång fick det bli en koppar-färgad ljuslykta. Hur fint blir inte skenet?! Så mysig att ha tänd på kvällskvisten när det börjat mörkna (nu när det regnar blir det trots allt rätt mörkt). Om ni vill se ljuslyktan i dagsljus är det bara att studera mitt förra inlägg, då den syns på mina frukostbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0