Jobb


Några mobilknäpp från förra veckan!

Igår satt vi på Wiener tills stäningning (ett av byns kaféer). Vi hade det så trevligt att tiden flög iväg. Vi pratade om allt möjligt och smed framtidsplaner. Vi är båda sugna på att resa mot varmare breddgrader... :)  I dag var jag helt inställd på att jag var ledig, men så tittade jag av en slump i min kalender (hur i hela friden klarade jag mig utan kalender förut?!) och insåg att jag började jobba kl 08.00. 13 timmars jobb väntar, och i morgon lika så. Jag har utöver det en del att ordna. Jag måste bland annat försöka få en tid hos herr doktor, då jag har haft halsont i över tre veckor. Är minst sagt trött på denna förkylning nu..! Vill bli frisk och kry! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0