I dag ska vi på bal!!

 
Två mobilbilder från när vi var ute i lördags!
 
God morgon! I dag väntar den dag som vi så många väntat på: bal-dagen. Jag ska iväg till Julia och få hår och smink fixat. Blev så himla nöjd när vi körde en testomgång, så det känns som om jag lagt mitt hår och min sminkning i säkra händer. Allt är så spännande just nu, tänk att min klarröda klänning som är så fin ska äntligen få bäras. Jag tror att det kommer bli en fantastisk dag/kväll!
 
Jag har ingen aning om när jag hinner visa er bilder från alla dessa underbara dagar, då det mestadels är fullt upp! I morgon ska min syster gå ur nian och min klass göra i ordning vårt flak. Det är såå nära nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0