26 Juni 2014

 
En av kvällarna var vi på bbq-fest på E4:an, mycket uppskattat! Ska ni till Magaluf så rekommenderar jag detta! (Jag vet ej vem killen i blå skjorta är, han råkade bara bli med på alla bilder som vårt gäng blev med på).
 
Gårkvällen blev en seriekväll med kinamat. Ah, så skönt. Jag skojar inte om jag säger att jag slappade hela den dagen..! Tittade på Orange is the new black (Gud vad glad jag blev när jag såg att hela säsongen släppts samma dag, jag trodde de skulle släppa ett i veckan),  packade upp lite smått och spelade piano. I dag jobbar jag 13 timmar. Det känns inte direkt som ett sommarjobb, då jag är på samma ställe som jag varit sen i höstas. Jag trivs verkligen där jag är och arbetar som personlig assistent. Tror det blir en bra sommar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0