Nu åker vi hem till Värmland igen!


Min mobilkamera har dött, så nya bilder får ni när jag kommit hem!

Nåväl, tänkte berätta en riktigt läbbig sak för er som hände igår. Jag skojar inte om jag säger att det antagligen var det läskigaste i hela mitt liv! Jag, mamma och Linnea åkte iväg på en tur här i Mora, och så bestämde vi oss för att dra och kika på en stugby/ett fik. Men just när vi skulle svänga in till stugbyn såg vi några människor. De var fyra personer. En av dem puttade på en annan. Först trodde vi att de skoj-bråkade - men så fick vi syn på en yxa!! Herregud! En man gick runt med yxa och slog en annan människa med den. Så jäkla sjukt! Vi blev livrädda och hade ingen aning om vad vi skulle göra. En tjej, som tillhörde gruppen, kom springandes mot oss och hoppade in i vår bil. "Ring polisen! Han är galen, drogpåverkad!", grät hon. Så vi ringde till polisen. Kvinnan som hoppade in i vår bil fick åka iväg med en annan bil till sjukhuset (den andra bilen hade plockat upp killen som blev slagen av yxan). Polisen dök också upp senare. Som tur var tror jag att allt gick bra, men fy tusan vad läskigt det var! Tycker fortfarande att det är obehagligt. Det var ju som i en skräckfilm..! Tur att vi åker hem nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0