Inspirationen är på topp

Igår hade jag en sådan bra ledig dag! Gick upp skapligt tidigt, drack kaffe och myste i solen. Efter det bar det av till Glasscaféet med familjen! Första besöket där för i år. Sedan fortsatte dagen med att möta upp en vän för glass och prat (haha herregud så mycket glass på en och samma dag..!) i kvällssolen. Underbara sommarkvällar!! 

Jag vet inte vad som hänt, men inspirationen bubblar inom mig just nu! Jag har så många idéer som jag vill förverkliga och saker jag vill göra. Är det inte härligt när det är så?!! Det bara pirrar i kroppen, ska planera och fixa när jag kommer hem! Vill även förändra mitt hår, måste ha något nytt. Några förslag? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0