Amerika-besök, fikor och framtidsdrömmar


Nya Ramlösan och massa sol!

Jag har nu varit ledig i två dagar, och jag har verkligen tagit vara på de dagarna! Igår hade vi besök från USA, min mormors tremänning. Vi har en hel drös släktingar på andra sidan Atlanten, och emellan åt kommer de på besök! Alltid lika kul! Der är så häftigt att hon är från Amerika, men ändå kan svenska jättebra! Men jag föredrar att prata engelska, lättare för bägge parter så. Hela familjen åt middag och samtalade i flera timmar.

I dag har jag hunnit med en fika med Julia på byns nya fik "Fika". Trevligt! Efteråt åkte jag hem och så kom Linn på besök. Vi drack kaffe och planerade/drömde om framtiden. Vi har en riktigt rolig idé, men den är rätt dyr... Men om vi får ihop pengar så att det räcker, så tror jag nog att våra drömmar ska kunna besannas! Gud vad skoj det vore!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0