Mannen med den gula kavajen

 
Ni kanske har hört historien om mannen med den gula hatten (Nicke Nyfiken), men har ni hört historien om mannen med den gula kavajen? 
 
När vi var på P!nk konsert i maj så såg jag och min syster en lång kille i gul kavaj. Han såg så himla trevlig ut, och när han  pratade lät han som en riktigt glad och kul person att umgås med. Vi hade våra aningar om han var intresserad av killar (oftast är de mer feminina) - och jag har alltid velat ha en killkompis som är gay, de är ju underbara!! Så jag sa "Han vill jag bli vän med!".
 
Jag vet inte om ni kollar på Paradise Hotel, men i måndags kom en ny kille in vid namn Thobias Thorwid. Han var intresserad av både kvinnor och män. På något vis såg han så himla bekant ut, men jag kunde inte komma på vart jag sett honom. Jag tänkte att jag antagligen sett honom i något annat teveprogram.
 
I går såg även Linnea på PH. Hon kände också igen Thobias. Och helt plötsligt säger hon: "Han ser ut som den där killen vi såg när vi var på P!nk, han som hade en gul kavaj". Jag kunde inget annat än hålla med. Så vi letade reda på hans twitter och instagram för att kunna forska vidare. Tror ni inte att Thobias Thorwid har varit på P!nk och även äger en gul kavaj? Jo. Haha. Så konstigt, men ändå så väldigt coolt! Ett litet sammanträffande.
 
Jag vill bli vän med Thobias i den gula kavajen. Nu måste vi heja på honom i PH! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0