20e Januari 2013

 
Hej, hej! Här flyger dagarna förbi. Träning, jobb och en tripp till Karlstad beskriver de senaste dagarna bra. Vi shoppade alldeles för mycket, men jag är nöjd över mina inköp. Jag är även stolt att lilla jag lyckades köra till staden. Det var något nytt! 
 
I dag är jag ledig från skolan, då de två lektioner vi har blev till hemma-arbeten. Jag skulle egentligen ha varit till skolan en snabbis ändå, för lite snack med min handledare angående gymnaisearbetet. Det börjar ju dra ihop sig! Men jag vaknade med illamående och magont, så jag fick ställa in. Som tur är mår jag bra nu och kunde fixa ihop en mumsig scones-lunch. Recept kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0