Plugg

 
Torsdagar är i stil med tisdagar - långa och tuffa. Men nu i OS-tider så är det ändå rätt skönt, för en del lärare låter oss se på OS istället för att gå på lektioner. De lärare som ger oss den möjligheten är ju värda guldmedaljer! 
 
Jag sitter just nu och pluggar psykologi. Det är en hel del ska göras på skolfronten innan vi går på lov. Kvällsträning stod egentligen på schemat, och jag var så himla pepp, men mitt under dagen fick jag jätteont i bröstet, samt svårt att andas, så jag ställde in. Jag är ju lite av en hyprokondriker och trodde självklart det värsta! Dock är det nog bara en sträckning, men det är ändå obehagligt. Hoppas det släpper iaf. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0