Alla hjärtans dag

 
Detta års alla hjärtans dag var en av de bättre. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna dag, man kan väl vara kräleksfulla mot varandra jämt? Och är det inte roligare att bli uppvaktad när som helst, då det är oväntat?
 
Nåväl, efter skolan åkte jag, min syster och hennes vän och fikade. Väldigt trevligt! Efter det handlade vi ingredienser till kvällens trerättersmiddag. Och vilken middag det blev! Förrätt i form av tomatsoppa (recept kommer), mina köttfärsbiffar till huvudrätt och avslutningsvis mintchokladmousse. Soppan satte minst sagt ribban högt, och tyvärr blev det sämre med rätternas gång. Mintchokladmoussen var ingen hit! Men kvällen var ändå otroligt bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0