Julmusik

 
 
Echosmith - I heard the bells on Chrismtas Day
 
Kan detta vara den bästa moderna jullåt som skapats tro? Melodin är så härlig att jag dör lite inombords. Jag tror den kom förra året, men jag hittade den inte förrän nyligen. Jag tror faktist att jag kommer att fortsätta spela den efter jul, just för att den är så skön.
  
 
 
Sam Smith - Have yourself a merry little Christmas
 
Åh, älskade Sam Smith. Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar hans röst och hur mycket jag skulle vilja se honom libe (och hur galet mycket gåshud man skulle få då, med tanke på vad hans sånger på spoitfy ger). Han har i alla fall skäppt sin version av denna traditionella jullåt, och jag är mer än glad för det!
 
  
 
Ariana Grande - Santa tell me
 
Denna popprinsessa (vars röst jag haft rätt svårt för), har släppt en jullåt som är över förväntan. Man vill liksom stå i köket med sina vänner och koka knäck och dricka glögg. Och helst ska man nog ha på sig tröjor med renar och julgranar på. Haha.
 
 
 
Meghan Trainor - I'll be home
 
Efter att ha varit "all about the bass" var det dags för något annat! Den är så lugn och mysig denna låt. Och japp, precis som Echosmiths jullåt kommer denna spelas efter julen. Gillar den riktigt mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0