Studentfesten

 
Har ägnat dagen åt att umgås med famljen och kolla på teve - vilket inte sker så ofta. Catfish hade säsongspremiär, och Parlamentet likaså. Och avslutningsvis fick det bli Geordie Shore. Jag och mina syster är helt fast i det programmet! Och Jersey Shore's alla säsonger har vi sett hur många gånger som helst. 
 
Egentligen hade jag tänkt försöka hålla mig vaken och se på VMA som live-sänds i natt, men nu vet jag inte om jag orkar det, jag är så trött...  Men i väntan tills VMA drog jag en film. Det fick bli "Studentfesten". En helt okej film! Tänk er en blandning mellan "Baksmällan", "Superbad" och "Project X". Men som sagt, VMA får vänta tills imorn. Reprisen lär ju visas i flera dagar! God natt, vi hörs till morgonen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0